registrering

Jag är registrerad i bostadskön sedan många år. Jag har utgått ifrån att min registrering gäller även för min man. Vad händer om jag avlider fler min man?
Karin Lömm

Kommentarer

  • Hej Karin här kan du läsa om hur vår bostadskö fungerar: Så funkar vår bostadskö
    Du kan läsa mer i länken, bostadspoängen är personliga dvs man kan ej ta över någons poäng. Välkommen att höra av dig om du har fler frågor.
    Linda Gnestahem Kundtjänst