Lägenhet

Hej😊
Jagär i stort behov av flytt närmare familj som bor i Gnesta då min farmor blivit sämre, hur lång är väntetiden hos er ungefär? Jag har sökt nästan allt som kommit ut, jag hoppas ni kan ge mig en ungefärlig tid, bara så jag vet, tack på förhand 🙏🏽
Önskar er en fortsatt fin dag. Mvh Emilia Mark
Emilia Mark

Kommentarer

  • Hej Emilia, det är olika beroende på vilket område du får 1 poäng för varje dag som du står i vår bostadskö. Just i ditt ärende vet jag inte hur många poäng du har och vilket område du är intresserad att bo i men man får tyvärr räkna med flera år just nu i vår bostadskö för att kunna få erbjudande. Vill du veta mer så kontakta min kollega Marina Karlsson som är uthyrnings ansvarig, hon finns på nedan kontaktuppgifter:

    Kundservice

    Mail till Marina
    Kontakta mig

    Linda Gnestahem Kundtjänst