Får jag måla om min lägenhet själv?

Om man vill måla om i lägenheten ska man se till att det blir fackmannamässigt utfört för att inte riskera att vid utflytt bli debiterad för ommålning. Kontakta områdesansvarig om ni funderar på att måla om.
Kundservice

Kommentarer

  • Får jag måla i vilka färger jag vill i lägenheten eller måste jag fråga Gnestahem om mina färgval innan jag målar om?
    Ann-Shopie Andersson
  • Hej Ann-Shopie!
    Du behöver höra efter med din bo värd Morgan Ohlsson innan du målar om.
    Han finns på telefon 0158-368 37 mellan kl 8-10 varje vardag, måndag till fredag.
    Vänligen!

    Gnestahem AB
    Marina Gnestahem Kundservice