Hur använder jag min födelsedagsrabatt från Apotekets Kundklubb?

Hej!
Jag fick ett mail om att jag får 20% rabatt på ett köp som födelsedagspresent, men jag förstår inte hur jag aktiverar det. Det vara samma sak med välkomsterbjudandet som gick till spillo...
Vänliga hälsningar
Aylin
Aylin Yilmaz

Kommentarer

  • Hej,

    villkoren för födelsedagsrabatten är följande:

    Erbjudandet gäller vid ett köp över 250 kr och kan ej kombineras med andra erbjudanden. Gäller ej receptbelagda läkemedel. Rabatten gäller i 14 dagar efter din födelsedag.

    Så här ser det ut i kassan på apoteket.se. Om villkoren är uppfyllda är rutan för födelsedagserbjudandet ljusgrön och rutan ska bockas i.

    Vänliga hälsningar

    Maria
    (Uppdaterad )
  • En annan fråga var i min beställning får jag in min bonusrabatt.
    Lena Backman
  • Hej Lena,

    Bonuscheckar fungerar på samma sätt.
    Om du tittar på bilden ovan så ser du exempel på en bonuscheck längst ner till vänster.

    Vänliga hälsningar
    Mattias Kundservice